Wednesday, December 12, 2012

Assalamualaikum, 

                            now dah masuk bulan 12 and aku tak ready satu ape pun lagi . ready for what ? ambil result la :D . but sebelum aku ambil result nanti, aku cadang nak minta maaf kat semua orang especially my parents . aku terlampau banyak sangat buat salah kat dorang sepanjang cuti ni :( . for Mak : aqil nak minta maaf sangat~sangat sebab selalu tak dengar cakap mak . Ayah : aqil minta maaf sebab selalu dajal motor ayah sebab bengang sangat . jahat kan aku ??? so aku harap lepas ni aku dah tak buat semua benda tu lagi . aku nak berubah . ini azam tahun baru aku #PegangJanjiAkuNi . and for my love : aqil nak minta maaf kalau aqil selalu sakitkan hati, buat awak marah and kalau aqil pernah buat awak nangis . I'm sorry for those who know me kalau ada tersalah bahasa, ampunkan saya :( . okay, kita tutup #Sadlife ni dengan Ummul-kitab, Al-Fatihah :)

                                             I love you <3 :d=":d" font="font" xoxo="xoxo">

No comments: